Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2006, 16:37   #6
Ingrid
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 04-03 2006
Indlæg: 565
Styrke: 20
Ingrid er ved at flytte ind på K10Ingrid er ved at flytte ind på K10
RE: Hvor mange arbejdsprøvninger?

Hej Stella....du må virkelig meget undskylde, at jeg beskrev hvordan MIN kommune gør, når folk skal revurderes, jeg fastholder stadigvæk at jeg syntes det er fair nok, med en fornyet arbejdsprøvning hvis man er blevet dårligere, hele systemet går jo netop ud på arbejdsevne, og ikke sygdom og diagnoser som sådan, en praktik man er i før fleksjobbet er IKKE en arbejdsprøvning, det er for at se dine personlige skånebehov i lige netop det job, min kommune arbejder med virksomhedspraktik når man ER visiteret, og arbejdsprøvning FØR visitation og arbejdsprøvning ved en revurdering, hvis man skønner at det er tvivlsomt om man står til rådighed for et fleksjob.
Du må undskylde, at jeg ligesom ikke er med i det kor, som hele tiden rakker ned på, og er meget utilfreds med hvordan systemet er...jeg er oprigtigt af den mening, at man er nødt til at have regler, selv om jeg også mener at, man nogengange og i nogle tilfælde ikke burde fare frem med bål og brand....det kunne være sjovt at se en debat om, hvordan reglerne så skulle være, hvis vi i systemet skulle bestemme.
Mvh Ingrid.
Ingrid er ikke logget ind   Besvar med citat