Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2015, 11:47   #6
pigen
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 17-08 2012
Lokation: Guldborgsund Kommune
Indlæg: 37
Styrke: 12
pigen er ny på vejen
Hej Peter og jer andre tusinde tak for jeres svar det var dejligt at få noget vejledning i alt det her.

Jeg er desværre ikke under 40 jeg er 51 år og har været sygemeldt siden aug 2013, og jeg er ikke længere på sygedagpenge, de er stoppet fra kommunens side, hvilket jeg ankede og tabte øv bøv.

Jeg er på jobafklaringsforløb og har været siden sep sidste år og intet hørt fra kommunen siden.

Jeg har været til samtaler på jobcentret 4 gange og har ved hvert møde spurgt om jeg ikke kunne blive arbejdsprøvet men min sagsbehandler har gentagne gange fortalt mig at kommunen ikke kunne arbejdsprøve mig førend jeg var helbredmæssigt afklaret.

Spurgte ind til den lov om at man har ret til at blive helbredmæssigt afklaret indenfor 30 dage men dette blev afvist af jobcentret om at det ikke helt forholdt sig sådan.

Jeg kender kun min egen læge gennem dette forløb og der har hun ikke være meget behjælpelig, det tog hende 3 gange eller 3 mdr blot at udfylde papirerne rigtig til henvisning til en anden reumatolog og nu er hun langtidssygemeldt.

Jeg er fyret fra jobbet som social og sundhedsassistent pga sygdom.

Jeg påtænker mig ikke at starte på nogen uddannelse da jeg ikke har kræfter til det.

Desværre har jeg gået hos en reumatolog som efter min mening ikke gjorde meget for at udrede mig og kommunen gjorde heller ikke noget for at hjælpe til at blive afklaret.

Og så stod jeg ligesom der og kunne ikke komme videre

Gennem mine blodprøve svar kunne jeg se hvilken afvigelser der var og blev hurtigt bekendt med at der var nogle svar som indikerede morbus Sjøgren som jeg i første omgang bad min reumatolog kigge på men det afviste han og mente ikke at det var det jeg fejlede hvorpå han blot gav mig noget nyt medicin og denne gang var det binyrebarkhormon og så stoppede festen fra min side, hvorpå jeg bad ham om at spise dem selv og derfra stoppede med at gå hos ham.

Måtte virkelig banke i bordet for at komme til en ny reumatolog men det lykkedes og jeg blev sendt på hospitalet Waldemar og efter 30 dage gav de mig diagnosen Morbus Sjøgren, skal dog lige nævne at jeg selv havde været til øjenlæge og ørelæge og fået taget diverse prøver.

Jeg håber kære Peter at jeg har besvaret dine spørgsmål, jeg takker endnu engang for dine svar og alle de links du har sendt med, nogle har jeg læst men jeg kommer nok til at læse dem flere gange

Hvor er det dejligt med sådan en side med så mange omsorgsfulde og dygtige mennesker som jeg kan se findes herinde og dejligt at der er nogen som gider hjælpe

Ønsker jer alle en dejlig dag

Sidst redigeret af pigen; 26-01-2015 kl. 14:53.
pigen er ikke logget ind   Besvar med citat