Emner: ang. kommunen
Se enkelt indlæg
Gammel 18-01-2015, 15:02   #8
balde53
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: thisted
Alder: 50
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
balde53 er ny på vejen
ja så skete det. som jeg vente på. jeg har været til møde sammen med min kærste. da jeg ikke vil være alene med dem fra kommunen. jeg har været langt nede med depression og har harft mange mørke tanker og fik medicin for i sommers. min liv var elles begyndt at nogen lunde at køre den rigtig vej. da jeg blev kaldt til samtale hos min sagsbehandler som blev ved med at spørge ind til hvor for jeg gik til den physikiater og da jeg fortalte hende at de tanker jeg have den gang var at slå min tidliger arbejdetgiver og henden fra jobcenter ihjelp. og forklaret hende at der var over en halv år siden og var begyndt at få det bedre. min kærste og jeg synes at den samtale var elles gik gik til et par dag efter hvor politiet kon for at anholde mig for trulser og vold hvilken jeg så ikke på noget tidspunkt har. min kærste blev også noget mærklig over at jeg blev anholdt og kunne ikke forstå at hun ikke var nævent eller skulle afhøres. der skal lige siges at jeg aldrig tager nogen steder hen da jeg lider af social angst og har slidt ryg fra nakken til længen. knæ slidt op. slidgigt i finger. dårlig balance i ben værket. men min sagsbehandler har så flitig skrevet at jeg har kørt 35 km for at sætte et stillads op for at udspioner dem på to forskellige adresse i byen. det vil sige at jeg skulle sætte det op ved den ene og når der så ikke skete noget skulle jeg pille den ned og køre hen i den anden enden af byen op sætte det op. der står elles i mine papir at jeg ikke kan køre bil i så lang tid pga af rygsmerter det er skrevet af special læge i Viborg og jeg har problemmer nok bare ved at løfte 3*2 liter danskvand som jeg drikke. og med hensyn til mine ben er det meget usvarligt at jeg skal sætte et stillads op da min balance i benen ikke er iorden samt at jeg har midste en del muskelmasse i venstre ben og mine finger er det man kalder kuskefinger med stive led og bøjet finger. så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre jeg har hele tiden prøvet at kæmpe med det system alene og har fundet ud af at det kan man ikke og når man er den lille syge i samfundet skal alle bare hav lov til at trædes på og det offentlig er så samspist at de holder hånden over hinnanden. den dag i dag spiser jeg dobblet som meget beroligne medicin så jeg kan klare mig igenem dagen. med min familie kan jeg ikke være der for. da jeg ikke kan holde til flere problemmer end dem jeg selv har og når alt der her er omme er jeg nok blevet en pillenarkoman. og skal i behandling for det. så for mit vedkommen har det offenlige ødlagt mit liv og min families liv. da jeg hvilken kan tage i svømmehalen- på market eller lave andre ting med dem. kun vis det forgår her hjemme. har kun en ting at sige er du syg og har noget med jobcentret i Thisted at gøre så kom væk enden de også ødlæger dig for du bliver syg af det. mvh René
balde53 er ikke logget ind   Besvar med citat