Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2015, 22:38   #1826
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Alle de videoer jeg har set om den kuro coiler ja der har alle sagt at den er fantastisk....

Man kan simpelthen ikke gøre noget forkert når man laver en coil med den...

Personligt har jeg efterhånden lavet så mange coils at jeg er blevet ret god til det...så jeg forsætter bare med at bruge min skruetrækker til at vikle mine coils med som jeg plejer...

@Bodrum....du skal huske at købe de BVC coils....og ikke BDC....

Jeg ved dog ikke om de er gået helt væk fra at sælge de BDC coils...

Men BVC coils skulle være SÅÅ meget bedre end de andre...plus de holder meget længere...

BTW....tak for linket @Mand....jeg har haft ledt efter hvor man kunne købe den Kuro coiler....da jeg kender flere som gerne vil prøve den....men indtil nu har det kun være i usa den kunne købes og mange af dem sælger ikke til EU...

Til andre evt interessede kan jeg fortælle at den fås i 3 størrelser og dem kan man få her http://www.fasttech.com/products/303...ol-3-piece-set
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat