Se enkelt indlæg
Gammel 20-12-2014, 11:08   #41
LOS
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 10-11 2011
Indlæg: 94
Styrke: 13
LOS er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af picasso Se meddelelser
Du får det til at lyde som det "nemmeste" i verden :-) og det giver mig da et lille håb ;-)

Ærligt, har du slet ikke hørt om nogen hvor det IKKE er gået så let? Jeg frygter jo erhvervsafklaring igen, resurceforløb osv..,, |mad| min forsikring er nemlig så smart, de har også valgt, at tjekke mit heldbred lige den mdr hvor jeg har kontrol, nok ikke tilfældidigt... Men som jeg har kunne læse i din sag Web, så trak din sag jo ud et år :-/ bare den tanke ville jo stresse mig helt vildt.. Min sag skal op 1/3-16, jeg har tænkt mig at ringe 1/1-16 - eller ville det være et dumt træk?hellere kende fremtiden, end at gå og være bange... Dine/jeres beroligende ord hjælper meget <3 TAK!
Jeg har også kontrol her pr. 1/1-2015 men har ikke hørt noget endnu så jeg afventer bare at høre noget fra Kommunens side.
Har også lige modtaget et opfølgningsskema fra mit forsikringsselskab ang om jeg forsat har ret til erhvervsevnetab. Men skulle bare udfylde et skema og sende det tilbage så henter de selv oplysningerne og da der ikke er sket nogen forbedring med mit helbred så forventer jeg da bare at det hele køre uden problemer.
Tror nu ikke at forsikringsselskabet har noget med din kontrol af ftp at gøre da jeg fik tilkendt erhversevnatab før jeg fik tildelt ftp.
__________________
Førtidspensionist pr 01.01.2012
LOS er ikke logget ind   Besvar med citat