Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2014, 18:46   #12
TLH
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-11 2014
Indlæg: 22
Styrke: 10
TLH er ny på vejen
Ah, jeg har måske ikke fået forklaret helt klart: Jeg er på sygedagpenge nu - hun tog dem fra mig (uden grund) og jeg fik dem så "igen" en uge efter (da Distriktet havde skrevet og spurgt hende, hvorfor jeg ikke fik dem forlænget). Ingen af gangene fik jeg forklaring, samt mulighed for at se grundlaget og anke muligheder. Jeg er så kun på sygedagpenge indtil et møde d. 10/12 - hvis jeg ikke der siger ja til hendes plan med det samme, siger hun, at hun vil tage sygedagpengene fra mig, fra samme dag.

Det ser lidt interessant ud, at min egen læge kan være indenover. Hun har ellers generelt ville holde sig udenfor, fordi hun ikke er speciallæge - hvilket jeg synes er en glimrende ting. Men det kan da være, jeg lige skal smutte forbi og høre, om hun vil hjælpe med en helbredsattest. Det er jeg aldrig før blevet oplyst om, kunne være en mulighed. Det er vel en slags "supplement" til psykiaterens udtalelse?

- jeg vil bare endnu en gang sige tak til jer, for at i kommenterer. Det er virkeligt rart at få råd og vejledning, og opdage, at jeg ikke er den eneste i verden, der har svært ved systemet.
TLH er ikke logget ind   Besvar med citat