Se enkelt indlæg
Gammel 13-11-2014, 12:50   #3
sluxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 26
Styrke: 14
sluxx er ny på vejen
[QUOTE=stampe;316827]Sæt alt ind på at få afklaret din arbejdsevne via et ressourceforløb Det er jo den manglende afklaring, der spænder ben og klart Ankestyrelsens anbefaling. Hvad forløbet skal består af, skal jo absolut være i relation til lige præcis din tilstand.

.....

Det er jeg sådan set med på men problemet er at de jo ikke en gang vil give mig et sådant forløb for det er kommunens eget rehabiliteringsudvalg som skal give mig det og de har allerede to gange sagt at pension er det rigtige for mig. Har dog været i gennem rigtig meget og rigtig svært når man ikke selv tror på det og har indstillet sig på pension er det rigtige for mig. Forstår ikke hvordan kan man se bort fra alle lægepapirer og anbefalinger fra jobcentret, samt kommunens eget rehab.udvalg. Papirer jeg har brugt flere år af mit liv på at få udarbejdet og som kommunen har brugt mange mange penge på at få udarbejdet og så kan man ikke bruge det til noget når det kommer til stykket. Men kassetænkning igen. Laver de et regnestykke tror jeg i min sag de ville spare penge på at give en pension.

De har på jobcentret sagt at de ikke vil presse mig ud i noget som helst og at jeg i princippet kan komme til at gå til jeg er 40 år :S men med en samtale en gang imellem.

Er efterhånden stået af når det gælder om at forstå kommunen mm
sluxx er ikke logget ind   Besvar med citat