Se enkelt indlæg
Gammel 10-11-2014, 12:30   #10
iKvinde
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Helsingør
Indlæg: 12
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
iKvinde er ny på vejen
Jeg ser dette som en klar svækkelse af borgernes retsstilling, at der er lavet et system, som ikke er gennemskueligt for en borger. På min månedlige flekslønsbereregning er der ingen mellem beregninger, og flere måneder er forskellige, så det er lidt af en gætte leg hvordan de er kommet frem til de tal der står på. Samtidig har de i lovgivningen sikret sig, at de selv kan gå tilbage og rette til, men på min "seddel" står der hver måned, at jeg skal gøre indsigelse inden 4 uger, dette finder jeg åbentlyst helt urimeligt. Så jeg gør indsigelse hver måned, fordi jeg ikke kan overskue bergningen, da jeg har forskellige timer på forskellige arbejdes pladser året igennem. Nu er min kommune så ved at gå op i sømmene, og mine beregninger bliver lavet med en måneds bagud rettet, men det kan give andre problemer, og det kan have uoverskuelige konsekvenser, at gøre tingene sådan, så lige nu kan jeg ikke gøre andet end at gøre indsigelse hver måned, så er jeg på den mere sikre side. Eller er der nogen der har andre forslag?
iKvinde er ikke logget ind   Besvar med citat