Se enkelt indlæg
Gammel 09-11-2014, 18:29   #2
mika
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 31-07 2010
Indlæg: 53
Styrke: 14
mika er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af annech Se meddelelser
hej alle k.10"er..

nogle af jer har jo nok læst nogle af mine indlæg ang. om jeg skulle kontakte min jobkonsulent i forhold til jeg var-er bange for at miste mit job. min chef lavede jo om i mine arbejdstider for.3 gang. og ellers lavede om i mine opgaver m.m nogle er jer er jo nok også bekendt med jeg har epilepsi.
men kort af det lange. der har jo været mange ting jeg har kæmpet med på mit job de sidste 3.år ang. tilbagevendende angst-depration m.m plus det med mobning ( jeg plus en anden kollega jeg har er ikke velkommen i husets fællesskab. ) men sådan er det nok for mange af os der er i flexjob. men så i fredags brød jeg sammen på jobbet og ringede grædende til min jobkonsulent som jeg var så heldig" at få fat i. efter snakken med hende sagde hun at hun havde haft på fornemmelsen der var noget der ikke var som det skulle være. og så sagde hun også til mig,ja tingene er jo ikke altid som de ser ud,når vi besøger arbejdspladserne. så man kan så sige det er heldig nok hun er på min side for så siger hun midt i vores tlf. samtale.. ved du hvad,jeg synes du skal sygemelde dig mandag-tirsdag og så komme ned til mig onsdag på din fridag. og så tager vi den derfra. min mave fornemmelse sagde nemlig at jeg tror rent faktisk hun er sød" hende min jobkonsulent. og hun sagde også til mig at efter nogle af de ting jeg lige havde fortalt hende var ret alvorlige så det er jo positivt for mig. helt" tilfældigt er min gamle jobkonsulent og jeg rigtig gode venner den dag i dag på den private side,da han blev en god ven af mig og min lille familie. han sagde også at jeg ikke var ansvarlig over for nogle af de ting der var sket på arbejdspladsen. eks. den med hvor der havner 2.børnmed extra" særlige behov. den ene i kørestol med stomipose og epilepsi. og den anden et barn på næsten 100.kg som skal" have 2.pedagoger hos sig. ved en fejl fordi de ikke havde gjort deres arbejde ordentilgt. ( mine 2.ledere og ellers resten af de pedagogere der er i huset var taget på en såkaldt pedagogisk weekend hvor de lå i druk og mad udefra. ca.16.personer. jeg er ligeglad med de er på weekend men når jeg for andet år gang i træk ikke kan få tlf. kontakt med dem er det ikke sjovt længere. så var det nemlig det barn i kørestolen begyndte at krampe og skrige i ca. 30.min efter han havde skreget i ca.15.min fik jeg så endelig fat i en af mine chefer og hun kunne heldigvis høre hele forløbet hvor han skreg. og det andet barn løb rundt og smækkede med dørene. min jobkonsulent sagde også til mig,at tænk nu hvis jeg fik et anfald midt i hele episoden. det havde været forfærdeligt. men nok om min elendighed. det jeg vil høre om nogle kan hjælpe mig med er.... tror i eller har i hørt nogle steder en jobkonsulent sygemelde en flexjobber for at få flexjobberen væk fra arbejdspladsen (altså beskytte mig.) og evt. kommer jeg direkte på ledighedsydelse. en ting er sikkert. og det er jeg ikke selv siger op. den ære får chefen ikke. så bliver det sådan at jeg bliver sygemeldt i samarbejde med jobkonsulenten. og så må hun fyre mig igennem jobkonsulenten og også selv få æren af at fortælle jeg er gået ned psygisk pga. dårligt arbejdsmiljø. håber ikke det hele er for rodet.
altså kommer jeg på ledighedsydelse eller ved i hvad der sker ????

mvh. Annech.
Hej Annech

Du skal huske at lave afsnit/linieafstand - idet det så er lettere at overskue din tekst...

Jeg tænker at hvis din sagsbehandler har opfordret dig til at sygemelde dig, vil hun måske også være behjælpelig med at få dig sygemeldt under de rette omstændigheder. Eksempelsvis at dine skånebehov ikke længere opfyldes på din nuværende arbejdsplads. Så vil du kunne overgå til ledighedsydelse med henblik på at finde en ny arbejdsplads til dig.

Det er min tanke..
mika er ikke logget ind   Besvar med citat