Emner: ang. kommunen
Se enkelt indlæg
Gammel 24-10-2014, 11:49   #1
balde53
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 24-01 2012
Lokation: thisted
Alder: 50
Indlæg: 22
Blog Indlæg: 1
Styrke: 13
balde53 er ny på vejen
ang. kommunen

jeg har en sag til at køre igenem min fagforingen pga. ham jeg arbejdet for snyd mig for min pension/søn og helligdag og fritvalgtillæg samt 6 ferie uge. nu er det så at jeg har opdaget at jeg i sin tid har nedsat arbejdet even på 15 timer i ugen. hvilken der også står i mine papir som er skrevet for 10 år siden og hver gang jeg skulle have et job igenem flexjob konsulenterne er jeg blevet presset op i tid. og min sagbehandler siger også at min sag ser meget mærklig ud. de job konsulenter som har haft med mig at gøre har kun hørt efter ham jeg arbejdet for. og den sidste er privat ven med ham og sider og beskytter ham.samt da jeg bedte om at få akt insigt i min sag da jeg viste at da var alle de oplysninger som min advokat skulle bruge sender hun kun en recuse profil over mig. og da jeg ikke kunne få fat på noget måtte jeg så give slip på den advokat. indtil jeg så fik fat i min sag fra den sagsbehandler jeg har nu som jeg virklig følge at hun er for at hjælpe mig. min sagsbehandler viste ikke at jeg var presset op til 37 timers arbejdet. Jeg er gået ned med flaget 2 gang med depration - angst og tør ikke at gå ude. næsten alle mine venner er væk og min familie snakker jeg ikke med pga af det her. jeg fik at vid vis jeg ville køre en sag mod komunen skulle jeg have fat i en advokat som jeg også gerne ville. men hvordan bær jeg den an. skal lige tilstå at jeg er ordblind så stavefejl kan for komme. jeg har sagt at når det offentlig kan gøre en borge så syg og snyde og bedrag en måtte der da rulle nogen hoveder . håber at der er nogen som kan hjælp mvh René
balde53 er ikke logget ind   Besvar med citat