Se enkelt indlæg
Gammel 12-10-2014, 09:58   #7
Anthon2100
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 31-08 2014
Indlæg: 5
Styrke: 0
Anthon2100 er ny på vejen
Ja, som lovet sender jeg nu en opfølgning.

Jeg er noget rystet over den samtale jeg havde med hende i fredags.

Hun ringede mig for at høre om jeg den 20 Oktober ville være istand til at arbejde igen.

Min lægeerklæring gælder til og med på fredag d. 17 oktober, fuld uarbejdsdygtighed.

Hun var ret ubehagelig, sagde at med det min læge havde skrevet, kunne hun have stoppet min sygepenge fra starten af oktober, men har dog valgt ikke at gøre det, da jeg er tæt på opstart af arbejde igen.

Altså, hun negligerede min læges erklæring og ville ikke tage den for gode varer, og det lå i bundlinien "at hun mente jeg var fuld af løgn", trods en meget direkte skrevet læge-erklæring, der dokumenterer at jeg ikke er i stand til at arbejde.

Jeg siger til hende at jeg bestemt ikke regner med det kommer til at ske, men skulle jeg få store smerter, kunne det blive nødvendigt med en enkelt sygedag eller 2, og hun siger så, at det må min arbejdsgiver selv betale, hvorefter jeg forelægger hende, at jeg er på en paragraf 56, den oplysning virker som om, den kommer som en overraskelse og næsten gør hende vred.

Ireterret afslutter hun så samtalen og siger hun sender nogle juridiske papirer, jeg skal skrive under på, gad nok vide hvad det er for papirer....

Jeg har dog tænkt mig, at forelægge borgerrådgiveren denne meget ubehagelige sagsbehandling.

Og jeg er godt vred.
Anthon2100 er ikke logget ind   Besvar med citat