Se enkelt indlæg
Gammel 02-10-2014, 18:16   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nej man skal ikke være væk længe før man slet ikke kan følge med i udviklingen....det går dælme stærkt...

Ja batteritiden er ganske udmærket på den mvp....specielt hvis man "kun" er vant til et spinnerbatteri på 1300 mah...

Personligt er jeg dog mere til boksmods hvor man selv kan skifte batterierne ud og lade dem...

Jeg synes nu den ligger rigtig godt i hånden....men er enig i at knappen godt kunne sidde ude på siden af det mod...

Plus det er dejligt at man kan stille den fra sig oprejst uden at den falder...

Jeg er ikke helt med hvad du mener med O ring....

Måske du mener den "skønhedsring" der sidder øverst på den så den bedre passer til diverse tanke...

Nu kender jeg ikke til den første model....og hvordan den sidder på denne...men jeg tror at den sidder bedre på version 2...

Skal du have noget større og mere solid...ja så er det en iTaste VTR du skal have...den er meget større og tungere....den er ikke nem at slæbe med rundt...

Men den MVP er ganske solidt bygget....folk har haft kastet rundt med dem uden at de er gået i stykker...det er ihvertfald det man kan læse rundt om på nettet om den...

Dejligt når man får sine ting hurtigt og uden problemer...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat