Se enkelt indlæg
Gammel 01-10-2014, 23:36   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Det er svært at svare på dine vegne....

Personligt ville jeg tage forløbet færdigt og en gang for alle få konstateret at jeg ikke kommer tættere på arbejdsmarkedet...hvis altså det er tilfældet...

Når man har fulgt det de tilbyder og hvis det så ikke bringer en tættere på et arbejde eller en arbejdsevne....ja så vil man have meget nemmere ved at kunne argumentere over for dem at man skal have en pension...hvis altså det er det man går efter...

Specielt når man er over 40 år....da de ikke kan smide en ud i en endeløs række af forløb...uden ens samtykke...

Jeg ville dog sikre mig under hele forløbet at mit helbred ikke blev værre....for der er skam ingen der kommer og takker en for at have ødelagt sit helbred...

Man skal altid huske på når det er ressourceforløb....man må ikke nægte at deltage....for det giver dem lejligheden for at smide en af det forløb med begrundelsen at man selv ikke ville...og så kan man svæve rundt i gud ved hvor lang tid i systemet...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat