Se enkelt indlæg
Gammel 04-09-2014, 07:08   #14
malofa
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 06-05 2010
Indlæg: 378
Styrke: 15
malofa er ny på vejen
Kære Peter, du skal på ingen måde diktere, hvad jeg må svare på eller ej!!!
Når det så er sagt, så har jeg ingen viden omkring de privatpraktiserende fysioterapeuter og hvorledes deres arbejdsgange og økonomiske rammer er. Som jeg skriver, er mit udgangspunkt for at udtale mig, at jeg er en del af en rimeligvis velfungerende hverdag på et kommunalt genoptræningscenter, hvor jeg har et tæt tværfagligt samarbejde med kompetente og dygtige fysioterapeuter. Så jo, der er belæg for min udtalelse om, at nogle gange er simpel kommunikation nok. Det er ikke altid nødvendigt at skyde gråspurve med kanoner.

Jeg beklager, hvis min procentsats ikke passer dig, men jeg vil stadig mene, du hovedsagligt beskæftiger dig med de forløb, der er kørt af sporet. Jeg er fuldt ud klar over, at der er rigtig mange meget uheldige genoptræningsforløb på landsplan, hvor det selvfølgelig går udover den pågældende borger. I de sager er det godt med ildsjæle som dig, der er godt inde i de sager. Min pointe er "spar nu krudtet til de sager, hvor det er nødvendigt med kamp"

Jeg trækker mig fra denne tråd. Det er ikke fair, at trådstarter skal have ødelagt sin tråd af vores diskussion!
malofa er ikke logget ind   Besvar med citat