Se enkelt indlæg
Gammel 21-08-2014, 23:29   #15
Nunca
Ny på K10
 
Tilmeldingsdato: 30-05 2013
Lokation: Nordjylland
Indlæg: 23
Styrke: 12
Nunca er ny på vejen
Tak for jeres svar.

Selv ved jeg ikke hvad dette skal ende med da jeg er så udbrændt med den evige kamp med kommunen. Som alle her inde kender alt for godt... (Kører på ca. 7 år nu og har gået hjemme i de 7 år og tingene går kun ned af bakke med helbredet osv.)

Jeg frygter bare det stadig er skruen uden ende jeg har Asperger og følgesygdomme af dette i form af svær depression, svær angst og OCD - psyk har vurderet arbejdsevne lig 0 for uden det har jeg skade i min højre fod som har resulteret i dårligt knæ og slidgigt i hoften og er krykke/kørestols bruger når jeg skal ud af huset (når min angst tillader det) har speciallæge erklæring på skaden er stationær og alle resurser udtømte (ingen behandling vil virke eller forbedre skaden) og her er arbejdsevne også vurderet til det ubetydelige = 0 er blevet holdt hen de sidste to år hvor kommunen har givet mig "ro" og sagen stået stille og så er jeg kastet fra den ene sagsbehandler til den anden.

Og først her for 3-4 mdr. Siden fik jeg min diagnose og blev flyttet fra jobcentreret til social og handicap noget (kan ikke huske hvad det lige hedder, min hukommelse er som en si) og fik så ny SB og hende der har henstillet til dette team fik blot brev om jeg skulle få tid hos lægen til LÆ262 (hm troede det var en 265, hvad er forskellen?)

Så er som sagt helt på bar bund og svært ved at overskue det hele + gennemskue hvad de vil...

Citat:
Oprindeligt indsendt af gisne Se meddelelser
Nej, ikke helt.

LÆ261 er jobcenterets anmodning til lægen om at udfylde læ265

Læ262 er jobcenterets besked til borgeren om at de har anmodet lægen om at udfylde læ265

Læ265 er selve lægeattesten til rehabiliteringsteamet

Åbenbart skal hvert skykke papir have hvert sit nummer??????

http://ams.dk/~/media/AMS/Dokumenter...edningpdf.ashx
Havde ikke set dette inden jeg stillede mit spørgsmål (tak så fandt jeg lige hoved og hale i de nummer der)
Nunca er ikke logget ind   Besvar med citat