Se enkelt indlæg
Gammel 13-08-2014, 21:45   #7
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Junila Se meddelelser
Tak for alle rådene, rart at få nogle fornuftige råd, vil helt klart prøve det af.
Jeg har kun et spørgsmål, hvordan kan jeg gøre alt skriftligt, når kommunen forlanger at jeg møder op personligt
phhmw har allerede svaret dig.

Men derudover kan jeg anbefale, at hver gang du forlader er møde på kommunen, så afleverer du en begring om aktindsigt i receptionen, hvori du beder om, at få aktindsigt "siden sidst", skrevet med dato for sidste aktindsigt.

På den måde vil de hele tiden være opdateret med hvad der ligger i din sag og du kan reagere hvis noget ikke stemmer.
Derudover sender du et signal om, at du nu er begyndt, at sætte dig ind i dine rettigheder, dette medfører ofte, at tingene bliver gjort mere korrekt end før.
Der er dog stadig ingen garantier for, at alt kører lige efter bogen, men så opdager du det i tide og kan reagere på det.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat