Se enkelt indlæg
Gammel 04-08-2014, 10:54   #9
henrikb
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 23-04 2014
Indlæg: 117
Styrke: 11
henrikb er ny på vejen
jeg r selv ansat i min kones firma, før var jeg på gamel ordning 2/3 så udgangspunktet var 12,5 time om ugen for kommunen de var ligeglade med at jeg igennem 10 års ansættelse var blevet dårligere så de lod imellem linierne stå at hvis jeg fik job under 12 timer så ville de arbejdsprøve mig osv
Jeg lavede så en kontrakt med min kone om ansættelse i 12 timer ugentligt men kun 6 timer effektivt arbejde og det var ok for kommunen
min timeløn er ca 125 dvs fast løn 3800 kr om måneden det giver så et tilskud fra kommunen på ca 16.500 pr måned.

Fremgangsmåden var en ansættelses kontrakt med 12 timer og 6 timer effektiv og fast månedsløn med betalt ferie
som tillæg til ansættelses kontrakten var en seddel beskrivende mine skånebehov
den afleverede jeg på kommunen og kort tid efter kom et brev om det var godkendt de næste 5 år.
tilskuddet fra kommunen køre automatisk bare min kone indberetter min løn til e indkomst på skat.dk
det er faktisk lettere end man tror.

PS husk lige nu er det muligt for firmaet at få en bonus på 20.000 kr hvis de opretter et Flex job under 10 timer effektivt dvs efter 9 måneders ansættelse så får firmaet 20.000 kr i bonus hvis i søger og bliver godkendt
det er jo værd at tage med
henrikb er ikke logget ind   Besvar med citat