Se enkelt indlæg
Gammel 28-07-2014, 00:49   #19
Pinny
Klart Afhængig af K10
 
Pinnys avatar
 
Tilmeldingsdato: 08-11 2011
Lokation: Nordfyn
Indlæg: 494
Styrke: 13
Pinny er ny på vejen
Kære Lonnie
Sikke noget hø!

Jeg vil anbefale dig, at du ringer og kontakter brevskriveren/din sagsbehandler- og får oplyst, hvad de vil vide?!
(Selv fik jeg også urimelige angstfornemmelser, da det i pressen, blev oplyst- at man muligvis kunne få sin sag genoptaget.)

Heldigvis er der nu så mange i systemet, (eller uheldigvis, man hænger der jo ikke for sjov!), at det er mindre sandsynligt, og du kan altså ikke miste din pension, hvis du er efter reglen, hvor du ikke kan arbejde en time om ugen, husk også at medregne transport tiden. Den sutter (for mig) også r*v!

Jeg kan forresten ikke forstå det her samfund: Jeg har været på kontanthjælp i over 20 år, jeg har gigt og myofascialt syndrom, jeg har en arvelig hørenedsættelse (der er progressiv), jeg smadrede min skulder- og så skal jeg være bange for, at samfundet TROR, jeg kan mere end 1 time om ugen?
Kommer samfundet hjem og gør rent/vasker op/ordner min have?
For fanden da!

Tror Samfundet ikke, at ro i sjælen = manglende stress- ikke betyder noget? Nå, ja- det er kun folk i ARBEJDE- der må få stress. Vi andre må bare æde vores blodtryksdæmpere og depressionspiller- og se glade ud imedens.
__________________
Mvh Pinny


"Det er godt at kunne det man vil, og ville det man kan"
Charles M. Schultz ("Radiserne")
Pinny er ikke logget ind   Besvar med citat