Se enkelt indlæg
Gammel 21-06-2008, 23:28   #5
bmdc
Ved at flytte ind på K10
 
Tilmeldingsdato: 18-12 2007
Indlæg: 533
Styrke: 17
bmdc er ny på vejen
Hvornår er man ung eller ikke ung

Hvorfor får man en ftp. med kontrol efter 2 eller 5 år
Hvornår er en ftp. med en psykist lidelse midlertidig
Hvordan undgår man at miste sit selvværd, når man ikke engang formår at holde sit eget hjem rent
Hvordan undgår man at have 2 alvorligt syge børnebørn, som gør at jeg næsten er ved at synke i jorden over at jeg ikke kan værer der meget for dem uden at krakkelerer.

At være psykisk syg, er ikke noget vi selv har bestemt, jeg kunne leve foruden. Jeg må dagligt indtage piller for at "bare" kunne fungere lidt normalt.
Jeg har haft et rigtig godt job som jeg var meget glad for men p.g.a.for mange sygedage blev jeg opsagt, hvilket der også er forståeligt.
Jeg spiser alt den medicin der er blevet foreslået men årsagen til mit traumatiske sterss, kan ikke fjernes, forhåbentlig ikke, så skulle jeg leve foruden, mine trods alt, 2 små solstråler.

Hvad fanden har han gang i, tror han det er for sjovt, at jeg må forlade arbejdsmarkedet i utide, når man brænder for det det job jeg har haft men har mistet hukommelse, fodfæste, ja næsten også familien, da jeg var den der kunne næsten det hele, troede de indtil der kom 2 syge børnebørn....

Ikke mere brok fra mig i aften men det hjalp at komme af med det

Med ønsket om en godt nat til jer alle fra bmdc
bmdc er ikke logget ind   Besvar med citat