Emner: Stationær
Se enkelt indlæg
Gammel 03-06-2014, 19:31   #299
Sid
Kørt død i systemet
 
Tilmeldingsdato: 04-07 2013
Lokation: Silkeborg
Alder: 39
Indlæg: 22
Styrke: 11
Sid er ny på vejen
kender følelsen af lorte dage

Citat:
Oprindeligt indsendt af Heidik Se meddelelser

Jobcenterchefen ser mig som et resourcestærkt menneske i hovedet og synes vi skal arbejde hen mod et job hvor jeg skal bruge hovedet .
Mine tanker går på hvad kan det være ? Hvor jeg kan ligge halve og hele timer , gå , stå og sidde . Nogen som kan se de muligheder jeg ikke selv kan få øje på ?
.
Jeg har det ligesom dig. Jeg er uddannet jurist men kontorarbejdet volder mig voldsomme problemer pga. mine kognitive problemer. Jeg kan ikke holde til det fysiske pga. de fysiske problemer/smerter. Jeg er blevet særligt stress sensitiv pga. mange år med smerterne.
Har virkelig svært ved at se hvilket arbejde jeg skal udføre når jeg engang kommer så langt. Vil virkelig gerne bruge mit hoved og min uddannelse med så snart jeg skal koncentrere eller bliver presset mig bukker jeg under med slem migræne, som følge af et piskesmæld.

Lige nu er jeg i arbejdsprøvning, samler små papæsker og sætter klistermærker på 2x10 min. 2 gange om ugen og har samtaler med mentor 1-1½ time om ugen, og selv det udløser slem migræne.

Så hvis du finder drømmejobbet må du lige give lyd
Sid er ikke logget ind   Besvar med citat