Se enkelt indlæg
Gammel 29-05-2014, 18:09   #20
MTVRV1
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 22-07 2009
Indlæg: 6.197
Styrke: 21
MTVRV1 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Forhåbentligt Se meddelelser
Mange tak fordi du tog dig tid til at svare, Gisne.

Jeg er nemlig ret forvirret... har snakket med socialrådgiveren fra Distriktpsykiatrien om det videre forløb, og hun fraråder mig klage/anke fordi hun synes, min sag ikke var fuldt belyst. Det tog altså over 1 år den rodet sagsbehangling fra jeg søgte pension indtil jeg skulle den tur forbi Rehabteamet.

De kunne nemlig ikke bruge de nyeste oplysninger/lægeattester, som var helt klart til min fordel. De tog fx i IKKE i betragtning, at jeg har en bipolar sindslidelse!

Hun sagde også, at den bedst mulige ting ville være et ressourceforløb med ro, som kunne sikre en grundig helbredsmæssige udredning. Og så ville jeg kunne søge pension igen om 1 år eller blive indstillet efter en §18.
vil tro du har været lidt for hurtig med den §17
når din bipolar sindslidelse ikke er nævnt med et ord
udelukkende en depression.

det er først når alle behandlingsmuligheder er udtømte at din arbejdsevne kan vurderes. altså en arbejdsprøvning eller anden måde de kan vurdere din arbejdsevne.
du skal huske det udelukkende er din arbejdsevne som giver pension og ikke din sygdom

for du får 100 procent afslag udfra det de skriver, men du kan så få sygedagpenge et par måneder mere.

jeg havde ikke engang anket afslaget, da man efter de nye regler også helst skal have et ressourceforløb bag sig.
som du også gerne vil have. samt din sag ikke er belyst ordenligt

Sidst redigeret af MTVRV1; 29-05-2014 kl. 18:11.
MTVRV1 er ikke logget ind   Besvar med citat