Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2014, 21:33   #5
sortepigen
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-02 2014
Lokation: Guldborgsund
Indlæg: 945
Styrke: 11
sortepigen er rigtig godt på vej
stationær og alligevel, åbenbart

god aften og velkommen til .

Mht. smerteklinik så er det for mig at se ikke noget du skal frygte. Når jeg siger dette så er det fordi jeg netop selv har afsluttet et forløb, pga. kroniske smerter efter 3 operationer.

Jeg havde de samme bekymringer som dig, mht. om jeg nu bare skulle proppes med mere medicin. Men på Valdemar i Ringsted hvor jeg har været i behandling, var der absolut ikke grund til bekymring.

De har bare været så søde og forstående, endelig var der nogen som lyttede til mig, og forstod hvad det er jeg kæmper med hver eneste dag 24 timer i døgnet. De er til for os smertepatienter , og ikke for at tilgodese jobcentret.

Jeg har afprøvet ny medicin, men de er meget obs . på at følge op på om det hjælper, og vedr. evt. bivirkninger. fokus er ikke at proppe en med medicin for enhver pris.

Der er ligeledes tilbud om smertepsykolog, fysioterapeut, diætist, kursus i mindfuldnes mv.

Om det har hjulpet mig? ikke på smerterne dem ved jeg nu jeg er tvunget til at leve med, men det har givet mig en ny viden omkring at respektere egne smertegrænser iforhold til hvad jeg magter af aktivitet.

jeg havde ca. 100 km til smerteklinikken, nogle uger havde jeg 1 aftale, andre 2, de prøver at tilrettelægge ens tider så de passer iforhold til ens sygdom, hverdag , transporttid mv. sådan var det ihvertfald på Valdemar.

jeg håber for dig du kan bruge dette. held og lykke.
mange hilsner Sortepigen
sortepigen er ikke logget ind   Besvar med citat