Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2014, 08:52   #26
mik16
Talknuseren
 
Tilmeldingsdato: 27-02 2011
Lokation: Lolland
Alder: 67
Indlæg: 1.272
Styrke: 15
mik16 er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Tak Mikael og Stuen
For at gøre det hele endnu mere forvirret, så har jeg netop modtaget min lønseddel, hvor der IKKE er trukket ferie
Det anede mig jo nok..men alligevel...det er jo ikke korrekt..

Har kontaktet min sagbehandler på kommunen og spurgt, om hun er min sagsbehandler, nu hvor jeg er i job..og nej, det er hun ikke..men hun sagde tillykke med jobbet og orienterede mig om min sagsbehandlers navn, samt videresendte min mail til denne...det er jo ikke ligefrem, fordi man bliver overbebyrdet med orienteringer fra kommunen

Så jeg kan ikke rigtigt sende noget til dig, når jeg ikke har de rigtige tal..lige nu står jeg med nogle penge, jeg ikke er berettiget til, så de bliver gemt til når regningen kommer..for det gør den jo, ikke mindst nu, hvor jeg selv har gjort opmærksom på problemet..

Men jeg har et lille spørgsmål: Hvis min arbejdsgiver fremover vælger at give mig ferie med løn, selv om jeg ikke har optjent dette, er det så ok? For så kan jeg jo undgå det der ledighedsydelse, og bare få det jeg plejer..og så vil jeg kontakte ham og spørge, om det er hans plan..han sagde noget om det ved ansættelsen, men jeg regnede jo med, at det først var fra ferieåret 2015-16..

Hilsen Sanne
Aftaler vedr. jobbet er helt mellem dig og chefen.. Du må bare ikke stilles ringere end "en rask".. Ny aftale som evt. har indflydelse på tilskuddet skal meddeles til kommunen
mik16 er ikke logget ind   Besvar med citat