Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2014, 10:40   #6
gisne
Har ikke tid til andet end K10
 
gisnes avatar
 
Tilmeldingsdato: 25-10 2012
Lokation: Horsens Komune
Indlæg: 2.113
Styrke: 15
gisne er ved at flytte ind på K10gisne er ved at flytte ind på K10
Nu er det altså sådan at du skal underskrive skemaet inden det sendes til rehabiliteringsteamet - her underskriver du at du er enig.

Derfor skal du ikke underskrive før du er 100% enig i hvad der står og hvordan det er formuleret.

Jeg ville hvis jeg var dig, maile til sagsbehandler (eller jobcenter med att: sagsbehandlerens navn - hvis du ikke har hendes mail)

Her beder du om at når hun har udfyldt det forberedende skema til rehabiliteringsteamet, så skal hun sende det hjem til dig, hvorefter du vil vende tilbage med evt. Rettelser/ kommentarer.

Så er du nød til at være lidt hård i flinten og lave dine rettelser/kommentarer og sende skriftligt/pr. Mail tilbage til hende og samtidig bede om At når hun har rettet skemaet til skal det igen sendes til dig.

Dette gør du så mange gange som det er nødvendig indtil du er tilfreds og formuleringerne er så du kan genkende dig selv og dit liv.

Skemaet er bygget op så det drejer sig om hvordan du ser dit liv, ikke hvad dagsbehandleren ønsker - hun skal være opbektiv og må ikke formulere skemaet således at det leder hen til hvad hun ønsker - rettere sagt, hendes egen mening er fuldstændig ligegyldig i denne proces, her er hun sekretær som skal udfylde et skema korrekt udfra hvordan du selv oplever dit liv.


Alt kan vedhæfte og medsendes skemaet til rehabiliteringsteamet og du skal ikke skrive under før du kan se at det er vedhæftet.

http://ams.dk/~/media/AMS/Dokumenter...170113doc.ashx



Tror at du skal lave være med at diskutere fleks, resoourceforløb m.v. Med sagsbehandleren, for hun har intet med beslutningen at gøre alligevel.

Jeg havde også en sagsbehandler som sagde "jeg ved at de vil tilbyde dig et ressourceforløb" - og jeg svarede konsekvens "det tager vi til den tid, det vil jeg ikke diskutere nu" og mit skema blev udfyldt så jeg 100% kunne genkende min hverdag i skemaet, også selv om det betød at skemaet blev sendt frem og tilbage mange gange og sagsbehandleren måtte rette selv små ting til - først der skrev jeg under.
__________________
Er på K10 pga fysisk arbejdsskade i ryg/skulder. Indstillet af rehabiliteringsteam til førtidspension uden ressourceforløb. Tilkendt førtidspension med virkning pr. 1. april 2014.
gisne er ikke logget ind   Besvar med citat