Se enkelt indlæg
Gammel 13-04-2014, 19:42   #1
livniv
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 01-07 2013
Lokation: Glostrup
Indlæg: 26
Styrke: 11
livniv er ny på vejen
erhvervsevnetabforsikring og fritid

Hej med Jer

Vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde overskriften.

For at gøre en lang historie kort, så har jeg fået tilkendt fleks i sommers på 13,5 time. Og har div skånehensyn osv. Jeg er i job.

Pfa vurderer så, at jeg sagtens kan arbejde min, 20 timer om ugen uden skånehensyn..øh nåh..

Sagen er blevet anket og nu har jeg fået en masse nye papirer omkring min funktionsevne jeg skal udfylde og udover det så skal de vide, hvad jeg bruger min fritid på?

Jeg har stadig hest men slet ikke på samme niveau som før. Jeg skal beskrive min hestehobby før og efter min skade. hvor mange timer jeg bruger hver dag, hvor meget jeg rider osv osv.

hvordan kan min fritid have noget at gøre med det her?

Jeg har en forsikring gennem mit arbejde, der gør at min løn skal suppleres op til det den var før jeg kom til skade, kontra nu hvor jeg er kommet i fleks. Jeg er stadig i det samme firma.

Er vi ude i, at jeg ikke skal have nogen fritid eller livskvalitet, for så kan jeg godt arbejde mere eller hvordan tænker de?

Jeg har en der kører min sag men han er på ferie resten af april, så jeg vil høre om i kender reglerne..Må de godt udspørge mig så meget omkring min fritid og hvad med privatlivets fred?

Beklager det lidt rodede indlæg, men håber i fanger meningen ;-)

kh Livniv
livniv er ikke logget ind   Besvar med citat