Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2014, 16:53   #9
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg har også købt 1 L 100mg PG base hos mixnmatcheliquids på JHs opfordring.....købte det i mandags og regner med at det er her mandag eller tirsdag...

Jeg er også ret sikker på at priserne vil stige kraftigt lige inden de forskellige lande får indført deres regler...

Ja det er en høj styrke og man skal da også være forsigtig med den....men den fylder altså ingenting i forhold til hvis man køber 36 mg eller der omkring...

En anden god ting ved en væske på 100 mg....ja det er at den er rigtig nem og få delt op i det forhold man vil have den...man behøver ikke engang nogle af de regnemaskiner der findes derude...

Jeg tror også at DK vil være ret hurtig med at få indført de nye regler....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat