Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 10-03-2014, 15:49   #1503
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Stuen Se meddelelser
Hvor er du heldig, jeg skal af med 700 kr Sur røv. Men nå, håber varmeopgørelsen så vil vise jeg skal ha en maaaasse penge tilbage

Bliver det så damp-tilbehør du skal ud og investere i?
Nej, jeg skal ikke have mere dampudstyr foreløbigt, jeg har næsten lige købt SVD'en og 134'eren, som jeg er så glad for. Og jeg ved stadig heller ikke, om jeg vil forsøge at stoppe med at dampe, så det ville også være fjollet at anskaffe sig for meget grej - selvom jeg tror som sagtens det kan sælges relativt hurtigt...

Hvad Sørensen, har du fået navneforandring??. Det er.....anderledes

Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Helene: nej, det er ikke den samme som jeg køber Royal ved. For så havde jeg ikke købt noget sidst jeg var afsted

Jeg har tænkt på den Provari, det er måske ikke så smart at gå ud og bruge 1600kr når man ikke ved hvordan fremtiden ser ud for os dampere, plus der er andre ting vi mangler mere end damper grej. Så tror jeg klapper hesten og holder mig til min SVD den er jeg jo stadig vildt glad for
Synes også sådan et dyrt stykke grej, mere skal komme ind i billedet, når man har dampet i månedsvis og er sikker på, at smøgerne ikke længere trækker - måske som sådan en slags 6 måneders ryge-stop gave til sig selv, eller noget i den dur. Som en belønning af en art.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat