Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 09-03-2014, 21:10   #1485
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Nu i sidder her og snakker om at blande væsker osv....så faldt jeg lige over noget...

Der var en her i tråden der blev ved med at blive helt skæv af at dampe 18 mg...kan ikke lige huske om det var Bodrum eller Trex...

Nu ved jeg ikke om du ved hvor din væske kommer fra eller om det er en hjemmeblander der laver til dig....men det kan evt skyldes at der er meget mere nikotin i end angivet...det sker nemlig...specielt hvis væsker ikke er testet osv...

Det fik jeg fra en youtubevideo hvor der bliver snakket om "gør det selv" ang væsker...og så tænkte jeg at det måske var noget for jer at se...eller måske i har set det...

Der er også en del om opbevaring osv...

Det er godt nok på engelsk...så det er nok et krav for at kunne følge med....

Men i kan lure den her (har spolet ind til der hvor det starter) http://youtu.be/sOBDm8tSUEU?t=33m00s

@JH...he he der kan man bare se...folk (læs: Mig) kigger altså ikke ordentligt rundt ha ha
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat