Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-03-2014, 14:12   #1460
Bodrum
Lever på K10
 
Bodrums avatar
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2012
Lokation: Aarhus
Indlæg: 1.457
Styrke: 13
Bodrum er ny på vejen
Så har jeg modtaget min iclear30 med dertilhørende coils. Tak for anbefalingerne.

Forsatan den er vild.. man kan hive så meget smag ud af den, jeg får de vildeste svedeture af de 18mg og jeg kan virkelig mærke at menthol effekten sparker ind. Sammenlignet med en Pro kanger II som efterhånden har seks måneder på bagen.

Fordele:
Meget smag
Bøjelig top så man ikke behøver at stritte med armen vandret for at suge.

Ulempe:
Plastik glas
Mellemhårdt sug (Personlig tilvænning af løst sug på pro kanger II

Sammenlignet med Pro kanger II som er af Prylex glas, så vil jeg faktisk sige, at den er lige så god, men prisen på de 45 kroner afspejler også selve kvaliteten af den. Men det er et godt køb til prisen. Jeg har lidt en mistanke til, at den er skrøbelig, så jeg vil være ekstra påpasselig når jeg bruger den. Men overall, så er jeg godt tilfreds med den.


Iclear30 = 45 kroner
Pro kanger 2 = 115 kroner

Men overall, så er jeg godt tilfreds med den.
8/10 herfra

EDIT: og så fandt jeg lige ud af at gevindet er skævt, så jeg kan ikke få den til at sidde lige på, hverken på mit gamle batteri eller det nye og ved at bøje den lidt, ryste batteriet så ryger den faktisk fuldstændig af spinneren (

EDIT EDIT:
Efter et par timers brug må jeg konkludere, at der er alt for meget smag (menthol) sammenlignet med min pro tank 2.
Jeg bliver fandens skæv, og får koldsved af det.

Til de danske væsker der er på markedet, der er en iclear30 sikkert fantastisk, men jeg må erkende at den er lige en tand for voldsom for mig og mine polske væsker

Sidst redigeret af Bodrum; 08-03-2014 kl. 18:07.
Bodrum er ikke logget ind   Besvar med citat