Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2014, 16:36   #7
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Bodrum Se meddelelser
Tak Trex. Jeg valgte et Spinner batteri igen, fordi jeg har kørt med et de sidste seks måneder uafbrudt - hver eneste dag. Og det fungerer bare. Så for mig handler det om hvad jeg sværger til.

Jeg overvejede også et Ego variabelt volt batteri, men hellere betale lidt ekstra, for noget man ved der virker
Næste gang jeg bestiller, så vil jeg gerne have noget der rykker.. højest sandsynligt bliver det et build mod til hjemmebrug
Bare ok, og jeg forstår dig godt.jeg vil også hellere betale lidt mere første gang,også have den sikkerhed at det bare fungere

Ang mods, så har jeg lige købt og er fuld tilfreds. Den fungere virkelig godt og er meget nem at finde ud af,jeg har dog stadig den Provari mini der bliver ved med at spøge i mit baghovede

Bedste bang for the Buck idag, til en nybegynder der vil jeg helt sikkert sige et Evod start sæt til 325kr, kæresten køre med dem og de giver godt nok både min SVD og ego twist kamp til stregen, men taber lidt på smagen. Kæresten er vild med min SVD. Hun smager den tit og hun vil gerne selv have en
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat