Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 04-03-2014, 16:19   #1417
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeg tørre kontaktflader af med køkkenrulle hver gang jeg piller en tank af...og det har været nok indtil videre og jeg har ingen problemer med at der mangler kontakt..

Ang rengøring af tanken...ja der skyller jeg den bare under rindende varmt vand...jeg bruger ikke sæbe under nogen form...da det kan være svært at få renset helt af igen og så kan det sætte smag...og det vil jeg helst ikke risikere..

Hmm forstår ikke at du synes det er svært at få coilen ren under varmt vand...

Væsken glider jo bare af med det samme når det varme vand ramme coilen....tre sekunder under det varme vand og mine væger er lige så hvide som da jeg købte den....men det kan selvfølgelig måske skyldes den væske du bruger i forhold til den væske jeg bruger...som gør at det "klistre" mere til vægerne inden i røret...

Du skal ihvertfald huske at give den en tør brænding inden du bruger den næste gang...det er specielt vigtigt hvis du bruger tyk væske...

Men en lille advarsel...lad være med at overdrive sådan en tør brænding....for den plasticap der sidder meget tæt på den metaltråd der bliver varm ja den kan smelte...

Når jeg har givet min coil en tør brænding ja så puster jeg hårdt ned imod metaltråden og det plejer at gøre at det løse "slagger" forsvinder...

Man kan tydelig se forskel på før man har pustet og efter på tråden...for den er helt sort inden og ser mere eller mindre normal ud efter...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat