Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 03-03-2014, 18:13   #1403
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Tusinde tak for svar jh, det er fordi da vi købte de iclear 30s, der købte jeg også coils til dem, men i stedet for 2.1 som sidder standard i den 30s. Så har han givet mig en pakke med 1.5 ohm og jeg troede det var 2.1 ohm derfor spørgsmålet om den lave ohm, så er lidt i tvivl om de 1.5 ohm ikk bliver for lave . For så skal jeg bare have dem afleveret igen, så jeg kam få de standard 2.1 ohm
Det betyder faktisk ikke som sagt da du bruger watt ja så regner den det selv ud og giver det mindre strøm igennem..

Det er netop det som er smart med Watt...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat