Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 01-03-2014, 22:06   #1364
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Trex Se meddelelser
Jeg var heldig idag, at jeg kunne lave en hustle aftale med Per der ejer vape4you om at komme over og handle i eftermiddag. Så der blev købt et SVD kit, 1stk lader. 2 stk 18350 bats. Og en ekstra iclear 30s.

Så det kunne ikke gå hurtig nok med at komme hjem og teste dyret, begge bats blev ladet og dyret blev startet op, hold nu kæft hvor kører den bare godt! Den kan lave så meget damp, at kæresten kan blive væk i tågen hidr hidr også smager den ikke brændt!
Jeg troede det ud fra ovenstående tekst....du skriver at BEGGE bats (batterier) blev ladet og dyret startet op...

Ja Helene som du kan se af det link jeg har lagt til manualen så skriver Innokin at man kan stable batterier...uanset om det er den første udgave eller den anden...

Det de har lavet om er knapperne der vendte forkert alt efter hvordan man holder den..sådan at den øverste knap gik nedad og den nederste gik op ad når man trykkede på dem...hvilket er omvendt af hvad der ville være naturligt..

Men spørg alle som har forstand på batterier....det er IKKE en god ide at stabler sine batterier...

Ja Innokin siger at du roligt kan stable og samtidigt siger de at de ikke har noget ansvar hvis du gør det...og det kalder jeg ikke for at man roligt kan gøre det..

Jo det kan godt være at man er heldig og at man huske at lade de to batterier man bruger til det...for det skal være de samme batterier....og de skal være forholdvist ens ladet....

Så det ene må ikke været opladet 100 gange og det andet feks 20 gange...

Men jeg er sikkert dårligt til at forklare det...hvilket er også hvorfor jeg foreslår at Trex skal søge info om det inden han forsøger med noget som potentielt kan gå grueligt galt...

Det er sikkert også derfor at Innokin smart nok fraskriver sig enhvert ansvar for batterieksplosioner...

Men stabler du ikke Trex ja så er der intet at være bekymret for....jeg ville bare sikre mig at du ikke gjorde det..

Eller rettere...du må jo godt gøre det for det bestemmer du jo selv...men hvis man skal ja så bør man gøre det på et oplyst grundlag...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat