Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 27-02-2014, 20:15   #1336
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Tusinde tak for jeres svar det kan jo også være mig, der ikke har udtrykt mig godt nok

Godt at vide det ikke bare mig der tænker på smøgerne, selv om kroppen er fuld af nikotin, den kom med det samme igen her efter aftens maden, i morgen i stedet for at gå ud pg ryge, så vil vi tage ellerten med ud og dampe i stedet, min plan er ikke at fjerne smøgerne, men at de ligger der så jeg kan tage en hvis jeg vil, for så har jeg nemmere ved at lade dem ligge. End hvis jeg fjernede dem og sagde til mig, at jeg ikke må ryge mere.

Det absolut fedeste ved at tage ellert med, når jeg skal noget er at man ikke lige stoppe op og ryge hele tiden. I kender godt det med at hvis man lige skal noget, så skal man lige skynde sig at ryge inden. Der er det sgu lækkert med ellerten der kan man bare dampe selv om man kører osv.

Hvis i hardcore dampere kunne gøre mig en tjeneste, og fortælle hvilke mods i damper på, og hvad i har dampet på. Og hvad forskellen ved skift var og det hele taget fortælle om jeres erfaringer, så vil jeg være meget taknemlig.

Jeg føler ikke jeg får det hele ud af min iclear 30s. Og jeg er på udkig efter en MOD, men syntes både VTR og 134 er for store og tunge. Men vil så høre jer om det er vejen man skal gå, for at få det meste ud af ens væske og iclear 30?
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat