Emner: Stationær
Se enkelt indlæg
Gammel 23-02-2014, 21:46   #8
Kiffer
Klart Afhængig af K10
 
Kiffers avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-02 2014
Indlæg: 463
Blog Indlæg: 3
Styrke: 11
Kiffer er ny på vejen
Forlængelse 39 uger

Jeg har lige fået et brev herinde af en som er klog på det her område i mine ører. Vedkommende fortæller at når min sag nu er blevet forlænget med de 39 uger er det et tegn på at de har accepteret mig som syg . Det var en lettelse at høre , når nu jeg læser jeres skrækhistorier.

Vil det så betyde at det jeg mangler nu er ' bare ' at blive afklaret i forhold til hvormeget jeg kan holde til at arbejde også blive bedømt ud fra det eller kan jeg risikere at de bare raskmelder mig .

Jeg er nu oppe på 2 timer om dagen

Ved godt at det måske ikke lyder af meget i nogens ører men for mig er det en sejr og en kamp . Der gør at jeg må hvile hver dag når jeg kommer hjem .

Jeg bliver medicineret med morfin som er det eneste de har tilbage at tilbyde mig . Rigtig nok må jeg ikke køre i bil på morfinen men for at deltage aktivt i praktikken er jeg nød til at bryde loven hver dag . For de vil ikke hjælpe med transporten og her er desværre ingen offentlig transport .
Så nu må de næste 2 uger bare gerne blive overstået så jeg ved hvad sker med mig . Jeg er heldigvis i en praktik meget tæt på mit hjem hvor jeg ' kun ' skal køre på små veje men alligevel synes jeg godt nok at de er hårde i filten at tvinge mig til at bryde loven . Jeg mener ikke det kan være rigtig men jeg gør det for at få den her praktik overstået så jeg har samarbejdet med dem . Jeg har gået så meget ud over mine egne grænser så håber virkelig at det bærer frugt i sidste ende.

Sidst redigeret af Kiffer; 23-02-2014 kl. 21:50. Årsag: Manglede lige at skrive noget ;)
Kiffer er ikke logget ind   Besvar med citat