Emner: Arbejds tid
Se enkelt indlæg
Gammel 19-02-2014, 19:04   #4
Gunell
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 30-09 2009
Indlæg: 185
Styrke: 15
Gunell er ny på vejen
Xxxx har i 2011 fået afslag på fleksjob og vil gerne vurderes i forhold til fleksjob igen. Xxxx er gjort opmærksom på at der ikke kasn tages stilling til dette før der foreligger lægeligeoplysninger.
Er oplyst om at hvis der ikke er sket væsentlige helbredsmæssige ændringer vil der blive anlagt en bred vurdering og xxxx vil så blive raskmeldt, må så stille sig til rådighed indenfor kontorområdet og så arbejde de 14- 16 timer som tidligere.

Det er hvad de skriver...
Der er 2 ting og det er at jeg aldrig har arbejdet 14-16 timer jeg har max arbejdet 14 timer og aner ikke hvor de 16 timer kommer fra?
Og så skriver de at jeg er oplyst om "at hvis der ikke er sket væsentlige helbredsmæssige ændringer vil der blive anlagt en bred vurdering og xxxx vil så blive raskmeldt, må så stille sig til rådighed indenfor kontorområdet og så arbejde de 14- 16 timer som tidligere" det er jeg så ikke blevet oplyst om?

Så alt afhænger vel af hvad reumatologien skriver?

Mine diagnoser i 2011 var fibromyalgi og psoriasisgigt...
Mine diagnoser i dag er morbus bechterew og reflekdystrofi i venstre arm (kan ikke bruge venstre arm...det er opstået efter uheld under opereration og jeg har fået en 50 % megen erstatning ).

Sidst redigeret af Gunell; 19-02-2014 kl. 19:10.
Gunell er ikke logget ind   Besvar med citat