Se enkelt indlæg
Gammel 07-02-2014, 16:40   #8
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
Okay, jeg er hægtet helt af (det bliver jeg ret ofte når noget bliver FOR underligt!) - men hvad er pointen egentlig med medicintjek??

Er det for at få de syge ud af medicinforbruget - over på en anden medicin - eller få dem medicineret? Jeg kan ikke lige få øje på formålet med et sådan tiltag....

Og hvem er det der så skal tjekke borgernes medicin, er det lægekonsulenter, sociallæger, andre?

Sikke dog noget roderi, det ender vel med at ledige slet ikke behøver sin egen læge, men kan rette henvendelse hos kommunen og SØGE om man nu kan få medicin.....føjj!!
Formålet står i artiklen...

Arbejdsløse spiser for meget medicin og denne medicin sørger for at de ikke kan arbejde..

Det skræmmende i det er at det åbenbart nu skal være en ikke uddannet jobkonsulent som skal ind og tage stilling til om den medicin en arbejdsløs tager er nødvendigt eller om hvis man fjerne denne medicin ja så kan der hives en arbejdsevne ud af vedkommen..

Det endnu mere skræmmende er at Majbritt Berlau synes det er en rigtig god ide..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat