Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2014, 11:48   #13
Souad
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 16-12 2013
Indlæg: 90
Blog Indlæg: 11
Styrke: 11
Souad er ny på vejen
Jeg skriver et resumé af afgørelsen.

Jeg fik deres svar som et utraditionelt svar dvs. i anledning med en sag om min boligstøtte fik jeg d. 21-11-2013 et brev fra Ankestyrelsen, hvor der står, at jeg ikke har yderligere mulighed for at klage over deres afgørelse om boligstøtte. og jeg kan evt. rette henvendelse til Folketingets Ombudsmand eller anlægge retssag.

På samme side i samme brev nedeunder står der:
Afgørelse i din sag om sygedagpenge:
Til din orientering vedlægges kopi af Ankestyrelsens afgørelse af d. 6-11-2013.
[U]D[U]ere[U]s begrundelse var:[U]
Revalidering:
Det var ikke overvejende sandsynligt, at du ved hjælp af revalidering ville kunne vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked. Vi har især lagt vægt på, at din arbejdsevne ikke var endelig afklaret og at du ikke var færdigbehandlet. vi har lagt vægt på at der har været forsøgt gennemført flere afklaringsforløb og resultatet har ikke påvist en arbejdsevne, der peger på beskæftigelse på det ordinære arbejdsmarked. Der henvises til kommune redegørelse i revudering af ...
[B]Afklaring af arbejdsevnen:[B]
Denne forlængelsesmulighed er allerede anvendt i perioden fra 1-09-2012 til d. 30-06-2013. Der kan således ikke ske yderligere forlængelse efter denne bestemmelse. sgd bortfaldt dog allerede d. 2-05-2013 da der ikke længere var mulighed for at gennemføre afklaring indenfor den resterende periode. der er i klagen gjort opmærksom på at dette er i strid med principafgørelse 116-09.

Lægebehandling og sikker lægelig vurdering:
Der er ikke sikker oplysninger om, at lægebehandling vil kunne genskabe din arbejdsdygtighed inden for 2 gange 52 uger regnet fra varighedsbegrænsningens indtræden......

[B]Afklaring af berett[B]igelse til fleksjob eller pension:
Du opfylder ikke betingelserne for forlængelse efter denne bestemmelse, da det endnu ikke var muligt at vurdere, om du vil blive omfattet af personkredsen, som ikke kan opnå eller fastholde beskæftigelse på normale vilkår og dermed ikke kan vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked. Der var ikke tilstrækkelig afprøvning af din arbejdsevne.

Livstruende sygdom:
Der er ingen oplysninger i sagen om, at din sygdom er livstruende.

Arbejdsskadesag:
Der var ikke verserende sag om ret til erstatning efter lov om arbejdsskadesikring eller lov om sikring mod følger af arbejdsskade.

Førtidspension:
Der var ikke påbegyndt sag om fp.

Restregler:
Anvendte retsregler m.v.
Her er de retsregler, som vi har truffet afgørelsen efter. Rtsreglernes fulde ordlyd finder du på www.retsinformation.dk

Love og bekendtgørelser
Lov om sygedagpenge, jf. lovbekendtgørelse nr. 871 af 28. juni 2013

§24.....
§27..

Citat:
Oprindeligt indsendt af evelyn Se meddelelser
Hold da op. Du har da rigtig haft nogle store problemer med behandling systemet. Du har jo bedt om akt indsigt, så ud over det ved jeg ikke, der må jeg melde pas.
Det har du ret i. Jeg har haft vanskeligher med systemet hele vejen igennem. Jeg bruger mine kræfter til at klage af sted for at bruge dem til tackle mine smerter og prøve at gå videre med mit liv, som er forændret siden skaden.

Jeg har skrevet 2 indlæg som svar til dig men jeg kan ikke finde dem. Hvor mon blev de af?

Sidst redigeret af Webmaster; 05-02-2014 kl. 15:06. Årsag: 3 indlæg lige efter hinanden lagt sammen til et
Souad er ikke logget ind   Besvar med citat