Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2014, 15:35   #1
KDyS
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-12 2013
Indlæg: 17
Styrke: 11
KDyS er ny på vejen
Exclamation førtidspension ansøgning forsvundet

Jeg har fået aktindsigt i sag da jeg medio 2011 underskrev jeg ansøgning til førtidspension på det foreliggende,” men denne underskrevet ansøgning er ikke og finde i deres system mere” på tros af det der står i notat nedenunder fra d. 12/3-2012, jeg har først nu fået kræfter til at følge op på min sag efter flere blodpropper under hele mit pension ansøgnings forløb hos norddjurskommune.

Der er inden flytning fra varde kommune til norddjurskommune lavet nogle forudgående arbejdesprøvning og rehabiliterings uddannelse på VUC som begge fejlede.

d. 07/04-2011 norddjurskommune skriver (JEG) ønsker at søge pension

d.03/11-2011 norddjurskommune skriver ” (JEG) oplyser at der er søgt ftp

d. 09/11-2011 norddjurskommune skriver at ”(JEG) har anmodet om at der påbegyndes ansøgning om ftp. Der er ikke siden dette møde iværksat sagsbehandling i den anledning.”

d.19/11-2012 sidste blodprop og opereret på Skejby sygehus med en diagnose
”Kronisk iskæmisk hjertesygdom UNS”

d.17/2-2012 Norddjurskommune skriver følgende til læge til en helbredsattest ” PGA føler ikke selv at kunne varetage et arbejde, og har ønsket at der påbegyndes en ansøgning om førtidspension”

d. 12/3-2012 Norddjurskommune skriver følgende ” Kontanthælpsmodtager. Har ansøgt om FTP”

d. 01/02-2013 Norddjurskommune sender brev til regionshospitalet randers om de seneste journaloplysninger hvor der står i brevet ” i forbindelse med at (JEG) ønsker at søge ftp”

d. 31/01-2013 norddjurskommune opgrader jeg fra en match 2 til en match 3 fysisk sygdom. Undertegnet er nu kat. 3 hjertepatient hvilket betyder at han er i højrisiko gruppen.

Jeg har gennem hele forløbet været meget svækket af alle de kampe med kommunen og konstant sloges med hjerte/åreforkalknings problem , samt depressioner som følge af afmagt.

Så nu søger jeg en eller anden der kan få skub i min sag da jeg føler norddjurskommune trækker sagen i langdrag med undersøgelser på undersøgelser igen og igen på tros af jeg har været dem igennem i hele forløbet.
KDyS er ikke logget ind   Besvar med citat