Se enkelt indlæg
Gammel 19-01-2014, 12:30   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Når jeg sådan læser rundt herinde på K10, så begynder der altså at tegne sig et billede af, at dem der reelt burde have førtidspension, nu ligger til fleks...og det er sgu lidt skræmmende.

Wasaki, håber du snart får besked på det fleks og at der sker noget i sagen, du er jo tydeligvis stresset og har brug for at finde lidt fred og ro, netop ved at få fastlagt din fremtid.

Problemet ligger jo i, at de har svært ved at finde relevante tilbud du kan klare, når du i virkeligheden ikke kan klare det de har, og nærmest bare er tvunget ud i et eller andet så du kan komme ned i en af DERES kasser......det er også derfor din sag trækker ud, for du er jo ikke den mest oplagte flekser og chancen for du efterfølgende finder et realistisk fleksjob, er jo også tvivlsomt.

De skal i hvert fald have fundet ud af hvor mange timer du kan klare og hvori - helt nøjagtigt - dine skånebehov ligger. De kan jo ikke bevilge dig fleks, hvis de ikke ved hvor mange timer du kan klare. Og de har jo svært ved at finde frem til dine timer, hvis du ikke kan klare deres tilbud.

Underlig behandling af syge mennesker.

Det er heller ikke fordi jeg vil ''smide'' dig i førtidspensionskategorien hvis du gerne vil have fleksjob, men havde JEG været din sagsbehandler, så havde det heddet et skånsomt ressourceforløb med henblik på førtidspension. Havde du så udviklet dig på et meget skånsomt ressourceforløb, SÅ kunne man smide fleks ind som en realistisk udgang.

Men så længe du ikke engang kan klare en arbejdsprøvning, så kommer du jo ingen vegne.

Sidst redigeret af Ninja; 19-01-2014 kl. 12:35.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat