Se enkelt indlæg
Gammel 09-01-2014, 10:39   #13
sluxx
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 25-07 2010
Indlæg: 26
Styrke: 14
sluxx er ny på vejen
Jeg er virkelig ked af det og skuffet. Ved sgu ikke hvad jeg har gjort for at fortjene det her da.

Mødeindkaldelsen lød på at de ville genvurdere min sag.

Citat:
"på mødet skal rehabiliteringsteamet genbehandle din ansøgning om førtidspension"

Det er så fint nok. Men mødet startede lidt ud med at jeg kunne læse mellem linierne i hvad ydelseschefen(formand for pensionsudvalget) sagde og at det var et afslag. Så blev jeg selvfølgelig ked af det og virkelig indebrændt. Derefter nåede kun psykologen fra teamet at sige noget og at der intet var at gøre i forhold til min arbejdsevne..

Jeg bliver bare så sur og synes det er virkelig uretfærdigt for det her møde var jo ingen genvurdering.Det var et afslag. Uanset hvad jeg ville sige på dette møde eller hvad rehab teamet ville sige så var sagen jo bestemt på forhånd. Jeg har jo også hele tiden været under 40 så det er bare en dårlig undskylding og en begrundelse fordi de ikke har andre og så kunne de lige så godt ved det første møde for 1,5 måned siden have sagt at jeg ingen mulighed har for dette fordi jeg er under 40 og så havde sendt mig det afslag.......

Det er så ÅBENLYST et forsøg på at sylte min sag til man bliver ældre.

Konklusionen af mødet var at jobcentret og teamet ikke har noget at pege på. Og det var tydeligt at se at ingen vidste hvad der lige skulle ske.

Jeg sagde selv på mødet at dette udvalg her jo ingen indflydelse har og hvad de tidligere har vurderet og vurdere nu er ligegyldigt og sagde jo til ydelseschefen at det jo stadig var hende der sad "med den".

Jeg bliver mere og mere rystet jo længere jeg kommer ud i det her. Hvis det er penge de vil spare og hvis de kendte den "lille" forskel som er på kontanthjælp og pension trods alt så er de penge jo hurtigt brugt på alt det her ress forløb mm. Men igen er det forskellige kasser det kommer fra.

Nisten...Jeg er på kontanthjælp og har ikke været i nogle ress.forløb da de som sagt finder det formålsløst. Gør jeg også da jeg jo selv mener og de mener jeg har prøvet ALT.

Men én ting tror jeg de laver anderledes til fremtidige møder som disse er formuleringen i deres breve. Det pointerede min bisidder at det var et helt andet møde vi havde forventet og det tog de til sig.

Ærligt sagt så tror jeg ikke jeg kan holde flere år, anker osv ud. Så nu prøver vi nogle alternative ting og til sidst medierne hvis det ikke virker.
sluxx er ikke logget ind   Besvar med citat