Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2014, 20:11   #10
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.808
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen så vil jeg da lige komme med et bud...

Jeg synes det er ganske uheldige ordvalg i det Peter skriver....

Jeg ved at han mener det godt og at han vil alle det bedste....men selve ordvalget er skudt ved siden af...og kan få den omvendte virkning...af hvad der prøves at opnå...

Man skal huske på at herinde er alle slags mennesker....og der vil være en del som vil se det at du bliver ked af det eller vred...som noget personligt...

Som om du er sur på dem....eller det er dem du er ked af...

Samtidig er der bare ingen der kan lide at blive kaldt for nybegynder...da det kan virke som nedsættende tale...

Da vi er så mange forskellige herinde...ja så vil nogen tænke det ene og andre vil se det på en helt anden måde...

Da jeg lagde de omtalte råd under nyttige links og på forsiden...og husk lige på det...at det er råd vi snakker om...da omskrev jeg det til "Gode råd til nye på K10"...

Så ang de råd....det er råd og folk kan vælge at følge dem eller lade være....

Selve meningen med K10 er ikke at folk skal udstyres fra starten af når de melder sig ind med en "hjælpepakke" i form af en masse ting de skal læse og forholde sig til...

Det er nok svært at forholder sig til...men vi...og jeg skriver vi fordi jeg selv er en af dem....der har svært ved at læse et laaaangt indlæg og forholde mig til det...

Det virker simpelthen alt for overvældende på en gang...

Samtidig ved jeg jo godt at det er absolut gode råd...og hvis det overhovedet er muligt...ja så burde man følge dem...

Samtidig ved jeg godt at man får lysten til at lave sådan en liste...specielt når nr 600 spørger om den samme ting...for det er krævende at blive ved med at sige det samme...

Jeg tror og mener at de gode råd skal være der...for dem som kan læse dem og bruge dem...

Men man er nødt til at "vænne" sig til at det ikke er alle som kan forholde sig til dem eller læse dem fordi der er en lang liste at "tygge" sig igennem...

Jeg kan også få det sådan at det er fortvivlende at se at folk kommer i klemme....specielt hvis der er noget jeg ved de kan gøre...

Men man skal bare vide at det er sådan at der er folk som ikke kan gøre som man råder til....vil gøre som man råder til....overkomme det man råder til....

Ja det er surt når man ved at hvis de nu kunne gøre det ja så ville de undgå en masse ting....men der må jo være en grund til at folk gør som de gør...uanset om det så er af den ene eller den anden grund...

Folk kan få råd og så må man overlade det til folk selv....der er nok ikke meget andet man kan gøre...

Så personligt ville jeg ændre på ordvalget og så ville jeg holde det for mig selv om jeg er sur, ked, vred osv...

Jeg er sikker på at dem der kommer her gør hvad de kan...alene det de er her viser det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat