Se enkelt indlæg
Gammel 08-01-2014, 18:49   #5
Trex
Hjemmevant på K10
 
Trexs avatar
 
Tilmeldingsdato: 05-10 2012
Lokation: Sønderjylland
Indlæg: 293
Styrke: 12
Trex er ny på vejen
Okay den ramte da eftersom du har skrevet i min tråd, så er jeg nok en af dem du hentyder til, og da jeg læste din tråd. Fik jeg følelsen i maven af, at du giver og hjælper med venstre hånd, og vender rundt og slår med højre hånd

For nogle forkommer det at læse, tolke, og forstå love og paragraffer meget simpelt og nemt, for andre som mig der kan læse en paragraf eller en lov tre gange i træk, for at finde ud af at når du og andre der har nemt ved at læse og tolke disse paragraffer og love forklarer dem, der finder man selv ud af at man er fuldstændig forkert på den.

Det gør at man bliver endnu mere usikker på noget, som man slet ikke forstår i forvejen.
Ting der spiller ind på at folk som har været brugere her inde i 1-3 år uden at ane skid om de love og paragraffer, kan være pga deres helbred. Når man har smerter 24/7 og lider af kvalme og opkast hele tiden, så er love og paragraffer ikke første priotet selv om man inderst inde. Godt ved at man er nød til sætte sig ind i disse ting.

Jeg ved ikke om det her var en peptalk fra dig, eller hvad du vil opnå? Jeg fik det sådan inden i, at nu trods smerter og kvalme osv. Endelig finder kampgejsten frem og står frem og spørg om hjælp, for at begå sig i systemet. Og får hjælp af dig, og du selv siger man skal kæmpe. Også føler jeg det ender ud med at give en, en kæmpe mave puster

Du skal vide, at jeg er rigtig glad for din og andres hjælp her inde. Og jeg føler også jeg gør hvad der bliver sagt, de ting jeg bliver bedt om gør jeg også.

Og det skal ikke forståes negativt, jeg er meget taknemmelig for jeres hjælp, for var i ikke her inde var der rigtig mange der blev smidt rundt i systemet.

Det kan godt være at jeg har misforstået hele dit indlæg, jeg følte bare den ramte hårdt

Sidst redigeret af Trex; 08-01-2014 kl. 18:51.
Trex er ikke logget ind   Besvar med citat