Se enkelt indlæg
Gammel 01-01-2014, 23:04   #14
Cirkis
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 09-03 2013
Indlæg: 23
Blog Indlæg: 1
Styrke: 12
Cirkis er ny på vejen
Jeg led i flere år af en utrolig træthed, diarre, hovepine og nældefeber anfald, og fandt lidt ved en tilfældighed ved at læse om cøliaki, at jeg ved at undgå gluten/hvede mm., fik det ufattelig meget bedre, et helt nyt liv. Jeg havde selvfølgelig prøvet læger, og blodprøver viste ikke noget, Jeg har nyligt i anden forbindelse også fået taget en biopsi på tyndtarmen og den viste heller ikke noget, men jeg undgår bare gluten, og det fungerer fantastisk for mig uanset.
Desværre slap jeg ikke af med hovedpinen(flere gange om ugen) og igen lidt ved en tilfældighed faldt jeg over en artikel om histamin intolerance, læste lidt om de forskellige fødevarer og kunne godt se at jeg nok havde et ret højt forbrug at flere emner,specielt chokolade :-), og siden jeg holdt med at æde chokolade har jeg ikke haft hovedpine, igen fantastisk..
Jeg ved ikke hvorfor eller om jeg er specielt følsom overfor kosten, men jeg tænker at kosten for mange er utrolig vigtig at fokusere på. Jeg føler også lægerne er for hurtige til at negligere det man kommer med. Læger beskæftiger sig vistnok ikke med fødevareallergier, men alligevel, jeg har ikke tal på hvor mange gange jeg er blevet spurgt om ikke jeg har en depression og øh nej, jeg har det bare fysisk elendigt og så er det virkelig svært at være i hopla og ovenpå, bange for at der er gået term i lægestanden desværre. Hvad der ikke umiddelbart nemt kan måles og vejes .....tja
Cirkis er ikke logget ind   Besvar med citat