Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2008, 14:18   #196
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Hej Jytte
Jeg har sendt denne mail til Line Barfod, og alle partier og politikere i folketinget. (mailadresser fjernet her)

Christian H. Hansen. MF

Formand for Folketingets Socialudvalg retter henvendelse til Karen Jespersen, og fremlægger det i socialudvalget


---------- Forwarded message ----------
From: Benny Gerhard
Date: 29/05/2008 15.59
Subject: "SYSTEMET før MENNESKET"


Søborg den 29. maj2008 (mail til alle partier og politikere o.a)

Tillykke Karen Jespersen, du fik mig og jeg må resignere snart!

Her ser du resultatet af FÆLLESERKLÆRINGEN fra 1998, hvor du i ledtog med Lægeforeningen har vedtaget at læger der arbejder i kommunerne, ikke skal stå til ansvar for deres handlinger som lægekonsulenter, og kan som i mit tilfælde totalt ødelægge og ruinere en handicappet borgers ellers tidligere gode liv, hvor jeg i 1995-udgaven i Guinness Rekordbog "var tilbage i mit tidligere liv", og står noteret for en rekord i Handicapcykling. (Jeg blev løftet op på cyklen af 2 mand, og skubbet i gang)

Gladsaxe Kommune "misbrugte" dette til at "løgnagtigt" at oplyse lægekonsulent Claus Bjerregaard om, at "jeg selv" gik og cyklede rundt i lokalområdet. Det kan jeg ikke med mit handicap.

Lægekonsulenten skrev, at der er en stor diskrepans i oplysningerne fra sagsbehandler, og
i oplysningerne fra egen læge.

"Hvis oplysningerne fra sagsbehandleren er rigtige", er jeg ikke berettiget til den søgte hjælp. Lægekonsulent ser helt bort fra, at min egen i journaloplysningerne advokerer for konstant overvågning.

Her bryder Claus Bjerregaard med "lægeløftet", der giver ham ret til at fungere som læge.

Benny Gerhard

*******
Benny Gerhard
Bruger



Tilmeldingsdato: Sep 2007
Lokation: Gladsaxe
Indlæg: 193
Styrke: 2 Fra K10 - Flexjob & Førtidspension www.K10.dk
--------------------------------------------------------------------------------

GÆLDSSANERING: Hvis jeg skal beholde mit hus!

Den 27. maj 2008 har min bank meddelt mig 14. dages frist, inden sagen sendes til "retslig inkasso".

Dermed mister jeg min bolig, og bliver en taber i det danske retssamfund - slagtet af "SYSTEMET". ???

www.benny-g.dk

PS: Jeg skriver mere så snart jeg ved noget???

Benny G.
__________________
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat