Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 10-12-2013, 20:37   #1214
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
De forskellige ecigs er jeg ret sikker på vil give den mængde nicotin de skal....medmindre man får valgt en af dem der ligner en rigtig smøg....de er nemlig ikke særligt gode...

Problemet er så hvis du har valgt en for lav styrke af nicotin....for hvis du har det....ja så er det klart at du stadig vil hungre efter en alm smøg hvor du kan få den nicotin..

Jeg tror/ved at hvis man med succes skal holde op med at ryge og gå over til damp....ja så kan det kun lade sig gøre hvis du får nok nicotin...

Da jeg startede på damp....da ville jeg egentlig kun skære ned på mit forbrug....da jeg røg 60 smøger om dagen...

Jeg tænkte at jeg måske ville kunne skære det ned til 20 alm smøger pr dag og så damp for resten...

Men jeg fik en væske med 26 mg nicotin i....og det gjorde at jeg slet ikke havde lyst eller hungrede efter en alm smøg...

Så du skal vide at det sagtens kan lade sig gøre at stoppe med at ryge med damp....det er jeg levende bevis på....specielt set ud fra at jeg egentlig ikke engang ville holde op med at ryge de alm smøger...

Jeg har ikke røget en alm smøg siden jeg startede med at dampe...

Så du bør sikre dig at du kommer i gang med det rigtige....altså høj nok nicotin og det rigtige grej....og det er der mange her der kan hjælpe dig med...Trex...

Og det er det værd....det kan jeg love dig...med hensyn til at kunne lugte bedre....smage bedre....og den lugt som en ryger har...ja den forsvinder.....dine lunger vil takke dig med at du vil have en meget bedre vejrtrækning osv osv...

Så jeg håber du vil give det et forsøg mere...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat