Se enkelt indlæg
Gammel 06-12-2013, 10:03   #1
Frederikke
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
Frederikke er ny på vejen
Jeg har lige brug for lidt luft og sparring

Hej.

Jeg er ansat i fleksjob i en virksomhed, som jeg generelt er utrolig glad for. Men noget er bare galt. Og jeg ved godt, at I ikke kan løse mit problem. Jeg trænger bare til at vende det med nogen.

Det er et lille privat firma. Og jeg tror, at det går rigtig rigtig skidt. Fogeden har været forbi, banken ringer, og alle gange er det mig der har måtte tage mod besked. Og jeg ved godt, at det ikke vedkommer mig. Men chefen siger intet. Der er ingen information.Men der er til gengæld heller ingen løn til tiden.
Jeg får ingen lønseddel, trods det, at jeg har rykket for det. Lønnen bliver udbetalt aconto. Og den kommer altid mindst 3 dage for sent.

Oven i alt dette, presser de mig konstant. Jeg har flere gange skåret ud i pap, at jeg netop har fået tilkendt fleksjob pga. stress, og at jeg behøver struktur. Alligevel kaster de ekstra arbejde ud i luften uden varsel. Faktisk forventer de overarbejde. Hvilket slet ikke giver mening, når de har ansat en person i fleksjob.
De har presset mig så meget den seneste måned, at min stress er brudt ud. Jeg sover dårligt, jeg glemmer alting. Også på jobbet. Og det får jeg så på puklen for nu. Små trælse stikpiller, som er pakket ind i venlighed.

Faktisk forstår de kun alvoren af min situation, når der ikke er travlt. Men når der er travlt, er der absolut ingen forståelse eller respekt.

Jeg magter ikke arbejdsløsheden. For kan jo godt lide jobbet. Og det er nærmest umuligt at finde et nyt. Og jeg skal også have et møde med dem. For dette giver mig mavepine og en konstant følelse af, at jeg ikke gør noget godt nok.

Men hvis man går til kommunen, kan det så lade sig gøre, uden at de retter henvendelse til firmaet med det samme?
Frederikke er ikke logget ind   Besvar med citat