Se enkelt indlæg
Gammel 03-12-2013, 02:36   #15
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Måske der er noget jeg har misforstået her....

Hvad er det for et citat du har lagt på Popiae...måske et link ville have været en god ide når man linker...

Men hvorfor mener du at sagen skal for et rehabiliteringsteam...

Det er vel indtil videre kun sager om fleksjob, ressourceforløb og førtidspension der skal for det team....

Sygedagpenge sager skal ikke forlægges rehabiliteringsteamet...ihvertfald ikke før den nye reform kommer...

Jeg har ikke læst hele tråden...men jeg går ud fra at det drejer sig om sygedagpenge og stop af denne...

En anden ting...ang de links der ikke virker til ankestyrelsen som der findes på vores side om sygedagpengestop...

Det er simpelthen så amatøragtigt lavet af det offentlige...

De har skiftet platform og de mener åbenbart ikke at det er nødvendigt for dem at de skal viderestille de gamle link over til de nye....http://ast.dk/fourohfour

Så alle i hele verden der har links på deres hjemmesider til ankestyrelsen og deres afgørelser....ja de skal skifte links på alle deres sider...alene fordi ankestyrelsen ikke gider viderestille de gamle links over til de nye links...

Hvor kan jeg bare blive sindsyg oven i hoved af den måde de opfører sig på....

Hvorfor lader de ikke bare nogen som ved hvad de laver lave deres hjemmesider...

Nåå sorry det har ikke noget med dette emne at gøre....ud over at de links der ligger på vores side nu er opdateret så de virker igen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat