Se enkelt indlæg
Gammel 30-11-2013, 23:33   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Næ du lyder ikke som et utaknemmeligt skarn....

Det er skam ikke så fedt at være på pension....som mange tror...men det er jo nok et spørgsmål om hvor man er ang sit helbred...

Uanset hvor meget jeg end gerne ville gå ud og tjene mine penge...og man kan tjene en hel del flere penge i et fleksjob end på pension....ja så ville jeg ikke kunne...

Men kan man ja så skal man da gøre det....

Du kan gå op på kommunen og snakke med dem...måske det er jobcenteret du skal starte med at henvende til til....

Du skal bare vide at det er solo dem der bestemmer om de vil give dig fleksjob i stedet for en pension...men det burde da være muligt....medmindre du kun "tror" at du kan men i virkeligheden ikke kan arbejde....

Der er mange som ikke kan forlige sig med at været kommet på pension og der er en hel del som tror at de kan rigtig meget....hvor virkeligheden er at de ikke kan....

Der er jo stor forskel på når man sidder og tænker på at arbejde og så når man faktisk arbejder...

Men du ved jo hvad der er bedst for dig..det skal jeg ikke kloge mig på...

Det kan sagtens lade sig gøre at gå fra pension og så til et fleksjob....men det er som sagt kommunen der bestemmer om det kan lade sig gøre....hvis du spørger dem om det...og det er du næsten nødt til hvis det skal være et fleksjob...

Det er kun hvis man kan klare et ordinært job altså på ordinære vilkår at man kan gå op og sige at man vil have sin pension hvilende da man vil prøve at arbejde...men så snart det drejer sig om et fleksjob....ja så er du nødt til at have kommunens godkendelse til det....da de skal visitere dig til fleksjob i stedet for din pension...

Du kan også prøve at høre dem om ikke du kan få lov til at prøve det i et stykke tid for at se om ikke du kan klare det...

Så på med vanten og kontakt kommunen/jobcenteret...

Glemte helt at skrive....da de næsten lige har givet dig en pension...så kan man have sine tvivl om de vil gå med på det....

Der er jo en grund til at de har givet dig en pension.....

Men du kan jo altid forsøge at overtale dem...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat