Se enkelt indlæg
Gammel 26-11-2013, 18:24   #12
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Hej lillesine,

Hvad siger de så om dit time antal?

Du skal vide at såfremt du selv søger pension iht. §17, dvs. "blot" ved at aflevere en skriftlig ansøgning herom på jobcenteret, så er der ikke ret store chancer for tilkendelse. I tilfælde af afslag formoder jeg dog at du stadig vil ryge tilbage på ledighedsydelse (jeg er ikke sikker!!). Hvis jeg var dig ville jeg dog ikke bruge tid og kræfter på en ansøgning i ht. §17, der skal du ligge med de sidste søm til kisten før at denne måske går igennem, det er min formodning som det er pt.

Lillesine, du har formentligt gjort dit bedste i forbindelse med din seneste afklaring af dine timer, men hvis de viser fleksjob niveau og din arbejdsevne beskrivelse er tilsvarende så kan du glemme alt om blive indstillet til pension. Endvidere er du jo heller ikke helt afklaret mht. bostøtte og lign.??

Ikke for at stille tvivl om noget, men man skal helt ud til "finger spidserne" i ens afklaring helbredsmæssigt, arbejdsevne og ikke mindst menneskeligt mæssigt, før kommunen "gider" tager stilling. Du vil formentlig møde mange sludder for en sladder ved kommunen og dine sagsbehandlere, det er først når du selv tager stilling til afklaring om endeligt forsørgelses grundlag, at en evt. ny afklaring kan føre dertil. Denne var jo som du skriver "kun" til at afklare time antal!!?
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 26-11-2013 kl. 18:30.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat